loading...
rap-king
بازدید : 604 نظرات (0)

دانلود مصاحبه رادیو المان با هیچکس

 
RAP-KING
 
"

قسمتی از مصاحبه:

_شما کجا زندگی می کنین؟

من تو لباسام !...(خنده)...شوخی کردم....تهران

_قرار بود ژانویه بیایید برلین ، همه چیزم آماده شد ،ولی نیومدید...دلیلش چی بود؟

ویزا بمون ندادن دیگه.

_کی ویزا نداد ، آلمان یا جای دیگه؟

دعوت نامه مون اصلا از آلمان نبود......

بازدید : 309 نظرات (0)
بیوگرافی اشکین 0098


نام : اشکین

نام خانوادگی : محمدیان

لقب : اشکین 0098

مت
ولد : ۲۳/10/۱۳۵۸

اشکین محمدیان...خواننده و آهنگساز و ترانه سرا متولد:۲۳/دی/۱۳۵۸ ...تحصیلات :مهندسی کشاورزی مطمئنن کارای ایشون و در گروه  ۰۰۹۸ گوش دادین(۲دره باز و برو حالشو ببر و تریپت منو کشته و ... در گروه ۰۰۹۸  با همراهی رضا کاشانی اجرا میکردند که همکاریشون زیاد طول نکشید و اشکین شروع به کار با علیشمس کرد که کارشون خیلی گرفت . . . حالم بده بهترین آهنگ اشکین ۰۰۹۸ با همکاری علیشمس بود .

بازدید : 181 نظرات (0)
بیوگرافی محمد بیباک



نام : محمد

نام خانوادگی : بهادری

سبک : رپ

تاریخ تولد : 13 آذر 1364 در تهران

محمد بهادری ملقب به بی باک در 13 آذر 1364 در تهران متولد شد. در خانواده ای اهل مذهب و ایمان بزرگ شده و خودشم از اون خدا دوستهای غیرتی هستش. قدش 183 و وزنش 73 کیلو هست. رنگ چشاش قهوه ای و رنگ مورد علاقه اش هم آبی اقیانوسی هستش. یه حرف جالب اینه که از آهوی غزال خیلی خوشش میاد. غذای مورد علاقه اش غذای مامانش(هر غذایی که مامی واسش درست کنه) هست. به پیانو زدن و رپ خوندن به عنوان تفریح هم علاقه زیادی نشون میده و اصولا سبک منصب و بی ایمان نیست و خیلی خدا دوست هستش. به مذهب و دیدن دوستان و گوش دادن به موسیقی خیلی علاقه داره. از شراب خوردن و کشیدن سیگار متنفر هست و با خوندن قرآن حال میکنه. یه عادت بدم داره اونم اینکه خیلی زود عصبانی میشه و موقع عصبانیت هم نمیتونه خودش رو کنترل کنه. میگه بدترین خاطرش از مدرسه هاش روزی که معلمش ازش خواسته ادای بازرگانان رو در بیاره. دغدغه روزانه اش و مشغله فکری این روزای محمد زندگی در خاورمیانه در کنار همسرش است. بهترین آرزوی محمد اردنگی زدن به جرج دبلیو بوش و فرستادن پدر و مادرش به مکه است. او در دسامبر 2002 هم با آرزو در ارمنستان ازدواج کرد. شعارش هم اینه:خودت باش. از سال 81 هم با آهنگ دیووونه شروع به رپ خوانی کرده و بعد از خوندن چندتا آهنگ به لندن رفت و اونجا به صورت حرفه ای کار کرده(ویزا میدن به اینا). او بیشتر اوقات با همکاری احسان غیبی و فرید حسینی(آهنگسازش) کار میکنه. از میان رپرها از حسین ابلیس و سروش هیچکس و یاس خوشش میاد و با کار یکنواخت و بی دغدغه آرمین آفاق هم حال میکنه. ماشینش هم یه پژو 407 است که دو سال پیش خریده. با رپ خوانی به دنیای موسیقی پا گذاشت و در لندن با استودیو زدبازی همکاری میکنه. او همچنین با اجرای زیبایش در کلیپ گله بسیار مطرح شد و آرزو داره با همین روش جایزه mtv رو دریافت کنه. راستی باید بگم که محمد از فیلم de-javu هم خیلی خیلی خیلی خوشش میاد و طرفدار گروه موسیقی outlandish و chris de burg هم هست.

بازدید : 217 نظرات (0)
بیوگرافی سعید شمس



نام : سعید

نام خ
انوادگی : شمس

ساکن : تــهران بهترین پایتخت جــهان

متولد شهریور ۱۳۶۴

فارغ ابتحصیل رشته بازرگانی از دانشگاه آزاد، و صدا برداری از علمی‌ کاربردی واحد شریعتی
از ۱۵ سالگی شروع به فراگیری ساز تخصصی خود، پیانو و در کنار آ‌ن گیتار شد، و ساز‌های دیگر را به طور تجربی‌ آموخت
در سن ۲۰ سالگی شروع به تنظیم و ساخت موزیک به صورت حرفه ای‌ با نرم افزار‌های روز دنیا شد، و با بسیاری از خواننده‌ ها و آرتیست‌ های مطرح ایران همکاری کرد
بازدید : 257 نظرات (0)
بیوگرافی بروبکس


حمید:

نقش در بروبکس : خواننده , ویدیوگرافی , سازنده موزیک
بیوگرافی:حمید در سال ۱۹۸۴(۱۳۶۲)متولد شد و در شمال شرق تهران (شهرکامید)و دوران کودکی خود را در انجا سپری کرد.وقتی که او دوران دبیرستان راسپری میکرد برادرش او را در زمینه ی ویدیو گرافی و کار های موزیکی تشویقمیکرد و کار خود را با خشایار و کیوان دو تن از بستگانش که هم اکنون همگروه هستند آغاز کرد و هنگام ورود به دانشگاه حمید و کیوان و خشایار گروهخود را بروبکس نامیدند و شروع به ساختن موزیک و ویدیوهایی با اسم بروبکساغاز کردند. او در دانشگاه آزاد ساوه فارق التحصیل شد.در درجه ی لیسانسرشته ی مهندسی فلزگری.

کیوان:
نقش در بروبکس:موزیک , آرایش(تنظیم) , سازنده موزیک , ویدیو ساز
بیوگرافی: کیوان در سال ۱۹۸۵(۱۳۶۳)متولد شد و در شمال تهران(فرمانیه)و دوران کودکی خود را در انجا سپری کرد. در دوران دبیرستان کارموزیک را با خشایار و کیوان شروع کرد و از دانشگاه تهران لیسانس کامپیوتراخذ کرد. او در سال ۲۰۰۳ به تک نوازی با نام k1 را شروع کرد. در سال ۲۰۰۸اهنگی با نام turn around که این برنامه با اوازه هایی از سارا نائینی(خواننده رپ)اجرا شد.

خشایار:
نقش در بروبکس:موزیک , نویسنده ی موزیک , برنامه نویسی , اهنگساز , ویدیو گرافر
بیوگرافی:خشایار در سال ۱۹۸۴(۱۳۶۲)متولد شد و در شمال غربی تهران(شهرک غرب ) بزرگ شد. هنگامی که او دبیرستان خود را اغاز کرد همراه کیوانو حمید اغاز به فعالیتهای موسیقی کرد………..در سال ۲۰۰۸ در دانشگاه ازادتهران موفق به اخذ مدرک لیسانس در رشته مهندسی عمران شد


rap-king
درباره ما
Profile Pic
دانلود جدیدترین و بهترین آهنگ های رپ ترکی و فارسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار كدوم رپر هستيد؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 982
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 858
  • باردید دیروز : 840
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,304
  • بازدید ماه : 12,788
  • بازدید سال : 29,042
  • بازدید کلی : 238,144